I <3 Brysselkål

Nyss kommit tillbaka från middagen. Åt världens godaste grönsak: Brysselkål!!!
Jag menar hur gott är det inte att ha en tallrik full med brysselkål och hälla på lite salt och smör. Mumsfilibabba säger jag bara.
Ska ta en quick nap och sen plugga.
Just ja glömde säga en sak förut, vet inte vad som har hänt men.
Jag kunde inte sova på grund av det, höll mig vaken ganska länge igår.
Vred mig i sömnen av smärtan som kom från ett fucking jävla blåmärke på min rumpa!
Hur i helvete kan man få ett blåmärke på rumpan?! Varje gång jag går eller sitter eller ligger ner gör det ont.
Ahja, jag och blåmärken. Det ligger kanske i min natur att få ett på ett sådant obekvämt ställe. . .


Smörstekt brysselkål, det bästa på julbordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0