Familjen Flinta

300kr = taxi fram och tillbaka, inträde för 2, en shot, 3 cider och en drink.
Nu tänker säkert ni att oj vad full du måste ha varit igår, men istället för att betala Chama för ramen till Camillas present så betalade jag inträde och 2 cider till henne.
En annan tanke som troligtvis flyger omkring i erat huvud är shit vad billigt för allt det där. Visst hade jag bott hemma så hade detta inte varit någonting, men just nu så känner jag mig lite väl idiotisk. För det är ganska mycket pengar när man lever i denna värld. Varenda krona är viktig. Känns hur konstigt som helst.

Varifall så hade vi hur kul som helst igår, helt klart den bästa kvällen hittills. (Förutom alla drägg som är tvugna att börja dansa med en, jag hatar dem). Jag förstår faktiskt inte varför man inte kan dansa som man vill utan att någon idiot tror att det är en inbjudan. Som tur är så har man vänner som kan hjälpa en att säga till fanskaperna att de ska sticka iväg.

Nu ska jag plugga inför lektionen som börjar om cirka 2 timmar.


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad var temat då? :D

2009-10-26 @ 16:56:45
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0