Debatt

Så idag har man en dålig hårdag istället, fast det har inte direkt hindrat mig från att vara glada, galna Emma förut så varför skulle det hindra mig idag?

Har ändrat min favorit kurs, Critical Theories är helt klart bäst. Det hela handlar om att debattera om vad är konst, varför vi tycker att en pjäs är bra o.s.v.
Jag menar visst min lärare i Contemporary Theatremaking är het, i Space Body Design så är allt praktiskt och Writing & Performance handlar mest om att se pjäser och analysera dem. Men inget är väl roligare än att debattera om ett ämne som är så öppet, ett ämne där det inte finns rätt eller fel, ett ämne som får mig att sakna det som vi hade hemma.
Louise, Ewe, Tommy, Sara! Hur roliga debatter hade vi inte på KuHi, Samhällen, Svenskan m.m.?!

P.S
Tjejen med den kyckling-gula tröjan bar idag ett par kyckling-gula byxor.

 


Kommentarer
Postat av: Louise

De var dem bästa! :D

2009-10-08 @ 19:39:57
URL: http://louma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej

tittar bara in.

Bäsök gärna min blogg fast lämna gärna ett spår efter dig.

HA en bra kväll.

2009-10-08 @ 20:47:41
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0