Update, Update, Update, Update!!! Eller inte. . .

Jag är sämst! Glöm allt jag sa förut. Jag har för mycket i mitt lilla huvud och då blir det som det blir.
Tänkte såhär att eftersom jag inte hade ork nog att ta mig till lektionen idag så kanske det är bra att ta en liten promenad för att få lite frisk luft. Det brukar ju rensa upp saker och ting i huvudet.
Så när jag kommit halv vägs in i parken tittar jag på klockan för att bestämma hur lång promenad jag ska ta.
Klockan var 16:00!
Stannade plötsligt upp. Det var något jag skulle göra innan fyra! Men vad?!
LÄMNA IN ANALYSEN! Fan också, jävla skit!
Så jag sprang tillbaka, inte bra mår skit nu, och skrev ut arbetet. Sprang till teaterbyggnaden och fick till svar att det kommer att dras av 10% av mitt arbete. Vilket kommer att göra så att jag får ett sämre betyg eftersom jag inte kommer att ha tillräckligt med ord.
Ibland asså, jag förstår inte vad det är för fel på mig.

Men sen sa jag till mig själv: Bara för att jag får ett dåligt betyg på ett arbete betyder det inte att jag är en sämre skådespelerska.
Tyckte det var bra sagt av mig själv, lite stolt faktiskt att jag kan se det från den sidan. Istället för att freaka ut för att jag inte fick ett MVG, eller skrev en första klass essä (som det heter nu).


Är väldigt bra på att kasta löv varifall.
Kanske ska bli en professionell lövkastare?


Kommentarer
Postat av: Louise

Gud vilken söt bild! Den får du skicka i originalstorlek till mig sen, så jag får ha den som bakgrundsbild på datorn! ^^*

2009-11-11 @ 11:29:52
URL: http://louma.blogg.se/
Postat av: K

Söt Emma!

2009-11-12 @ 10:00:37
Postat av: Mamsen

Gud vad go du är, jag saaknar dig verkligen,jätte härlig bild/Älskar dig /M

2009-11-13 @ 12:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0