Tisdag

Nu har pappa och lillebror åkt hem. Jag har haft en väldigt rolig vecka som bland annat har involverat att vänta på en buss i 1 timme.
Varifall tänkte jag uppdatera er hur veckan har sett ut lite senare idag. Måste nu tyvärr läsa igenom ett manus och sen springa till en lektion. Fast vänta, jag ska äta lunch innan dess också.
Vet ni hur konstigt det känns att säga så? Har precis ätit frukost och om någon timme kan jag äta lunch. Annars brukar det ju vara så att jag äter ett paket nudlar vid 12, så att det blir både frukost och lunch.
Jag fick ju nämligen mat av pappa igår. Mat som räcker tills jag åker hem på jullov!

Tack!

Kommentarer
Postat av: Louise

När kommer du hem? :) <3

2009-11-17 @ 13:19:59
URL: http://louma.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Skönt att höra att du har lite mat,ät inte upp allting på en gång bara. Nu längtar jag efter dig. Puss puss/M

2009-11-17 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0