Sover i min säng om 21 dagar!

Åter igen har jag inte bloggat på ett tag. Bad bad Emma.
Men igår var nog den tråkigaste dagen i hela mitt liv. Seriöst, jag tror aldrig att jag har varit så irriterad på allt och alla som jag var igår.
Kom på att jag faktiskt inte alls gillar surf klubben. För det är ju för i helvete ingen jävla sport klubb om man hela tiden festar oh gör inget annat. Lata jävlar.
Så nästa år tänker jag gå med i andra sporter, sånna som man faktiskt tränar i.

Varifall så när allt var som värst så gick lilla jag ut på en promenad och rensade min hjärna. Allt blev lite bättre, tills jag kom tillbaka och fick se vem som var i mitt rum.
Jag hatar henne, mer än något annat på detta universitet. Hon dumförklarade mig första gången hon träffade mig och nu fortsätter hon att titta ner på en.
Hata, hata, hata att jag har bestämt mig för att inte vara gamla vanliga Emma-bitchen.

Nej, det ska bli skönt att komma hem snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0