Planera

Så jag bestämde mig för att inte gå ut, eftersom jag inte kommer kunna göra något i närheten av vad som kallas course work.
Dock så har jag haft en hel del personer kommit upp till min dörr och bett mig att komma ut, att det inte skulle vara lika kul utan mig osv.
Men nu är det så att jag har bestämt mig för att vara en duktig student och göra klart allt denna helg. För att gå ut och ha kul innan jag åker hem, nästa helg.
Bra plan eller hur?!
Jag har äntligen lärt mig att planera inför något viktigt. Dock så glömde jag bort något viktigt idag. Äta.
Åt bara socker, äckligt mycket socker. Så jag fick en kick som sen (nu ikväll) försvann och gjorde så att lilla jag mår piss istället. Tur att jag hade ris och pasta som går att göra iordning fort. Mår bättre nu men, där har vi lärt oss en läxa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0