God Morgon

God morgon mina kära läsare, har precis ätit frukost (havregrynsgröt för det blir man stark av).
Vaknade vid 8 idag och såg att vädret ute var hemskt, spöregn och grått. Typiskt England väder helt enkelt. Men jag som har bestämt mig för att träna varje dag nu gjorde inga sura miner.
Utan fort upp ur sängen och på med träningskläder.

Kanske inte var det bästa jag har gjort i mitt liv, jag droppade av vatten när jag kom tillbaka. Måste ju säga att det var tur att det var bra musik som pumpades in i öronen för annars hade Emma Wallin inte varit så glad.
Ett varmt bad på det och sen frukost har dock gjort mig alldeles slut. Hoppas verkligen att jag får den där energi kicken snart. Måste ju fortsätta med min förbannande logg bok som inte verkar ta slut.
Visade dock den för Sami och tydligen hade hon gjort 1/3 av vad jag har gjort. En smärre chock fick hon när hon läste min. Tydligen hade läraren sagt att det räcker att göra så lite som Sami har gjort.

Om det nu räcker att göra så lite, varför skriver det på kursplanen att man ska skriva så mycket mer då?
Jag förstår mig inte riktigt på detta ibland. Men men, förhoppningsvis betyder detta att jag kan få mer än bara en godkänt betyg och det är ju inte helt fel.

Nej tillbaka till arbetet! Här ska det skrivas en + 70% logg bok! :D


Nörden är tillbaka! Denna gång ska det
pluggas rejält!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0