Frukost

Nu är det såhär att jag och Kate har bestämt oss för att även om vi börjar kl. 14 några dagar i veckan så ska vi ändå gå upp vid 8.
För annars sitter man där som ett fån och helt plötsligt har hela morgonen (1 timme) gått och man måste springa till sin lektion.
Nej nu blir det andra bullar, gjorde min första skål med gröt idag också. Känns helt underbart, inte för att jag kommer att hinna göra något innan min lektion (som börjar om 20 min) men ändå. Jag gick upp vid 8 och gick ut för att jogga, allt känns mycket bättre idag.
Kan vara för att jag pratade med Kate igår, om Imogen. Berättade att jag inte gillar hennes närvaro. Tydligen är jag inte den enda som har sagt detta till Kate. Men det var lugnt, hon skulle se till så att Imogen inte var är inne så mycket och att hon inte säger några dumma kommentarer.

Så nu slipper vi den haggan. Perfekt.


Helt perfekt frukost


Kommentarer
Postat av: Louise

NOM NOM! <3



Du nu har jag hört av mig till din mamma igen och inte fått något svar.

2009-11-25 @ 15:30:09
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0