Facebook

Varför älskar man ansiktsboken? Jo för att alla är inne där hela tiden och man kan skriva en massa random saker när man har tråkigt. Som jag har nu, eller egentligen inte tråkigt. Bara det att jag verkligen vill gå ut ikväll men vet inte riktigt om jag kan. . .

För det är ju så att jag har betalat min flygbiljett och sånt nu och det är snart slut på terminen, vilket betyder at ja snart kommer hem. Känns så konstigt, kommer sakna alla här. Vi har ju blivit som en liten familj.

Varifall så kan jag inte förstå hur lite tid det är kvar på terminen och hur mycket jag faktiskt har att göra. Som vanligt så har jag inte riktigt hittat den där insperationen att göra sakerna men den kommer nog snart.
Som sagt var jag, kan ju sakerna som jag ska göra så det är väl bara att börja. Ta tjuren i hornen liksom!

Kommentarer
Postat av: Louise

Som Martin Stenmark skulle ha sagt ;) :P :D

2009-11-28 @ 14:58:57
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0