Den bästa högtiden någonsin!

Gaaah, ibland saknar man verkligen att ha lov.
Inte för att jag brukar göra annat än läxor på loven men ni vet de riktiga loven. Sommarlov och jullov. När man får andas ut och göra roliga saker. När man inte behöver bry sig om vad skola är.
Detta vinterlov kommer att vara fyllt med allt jag älskar. Men även saker som kommer att göra mig stressad.

  • Jag måste jobba, för att få pengar till att leva här borta i England.
  • Jag måste skriva en essä. Ni ser skolan försvinner aldrig.
  • Jag måste tyvärr stressa. Jag vill ju träffa så många utav mina nära och kära som jag kan.
  • Jag kommer att bli fet av all mat och godis jag kommer att smocka i mig. Fast i och för sig så kanske det är en bra sak.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag kommer gärna och hälsar på dig nu när du kommer hem! Så slipper du komma till mig, om det är uppskattat och bidrar till att du kanske stressar lite mindre :) Jag spenderar gärna en eller två nätter tillsammans med dig och din familj :) Och dessutom har jag ju en liten sak till dig ^^*



<3

2009-11-10 @ 17:59:01
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0