Church

Nu undrar ni säkert varför det står som det gör i rubriken. Men det är faktiskt så att jag ska till kyrkan idag. För första gången. Eller ja jag har ju varit i kyrkor förut men då har det ju varit dop/bröllop/begravning/Lucia/skolavslutning. Nu ska jag dit utan att det är något speciellt.
Eller det är väl något speciellt egentligen. Chama ska nämligen hålla i predrikan. Något som hon har varit nervös inför under hela veckan. Så självklart åker man och lyssnar och ger henne stöd. Som en sann vän.

Sen så är det ganska skönt att komma bort från skolan lite. Känna att man inte är helt fast här.
I'm back at 5.


Chama!


Kommentarer
Postat av: a '

fin blogg

2009-11-08 @ 12:57:00
URL: http://astfeldtalexandra.blogg.se/
Postat av: I live for shopping

Gillar du shopping? Min blogg är full med shoppingtips! Idag tipsar jag om en skitbra foundation med superfin täckning, Take a look ^^



www.iliveforshopping.blogg.se

2009-11-08 @ 13:20:28
URL: http://iliveforshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0