25 timmars dygn?!

Vart försvinner tiden?! Jag tror att jag håller på att bli galen. När jag äntligen planerar och får saker gjort så räcker inte dagarna till.
Jag måste skriva en logg bok till en av mina lektioner, och ja jag vet att det är dumt. Men jag har råkat spara detta arbete tills nu. Det har gått 9 veckor och jag har inte skrivit ner en enda. Men nu när jag har börjat så förstår jag varför jag har sparat detta arbete tills nu. En vecka (en lektion) tar ju en hel dag att skriva. Jag skojjar inte, jag har suttit här vid mitt skrivbord i snart 9 timmar och nu är jag äntligen klar med första veckan.
Det är cirka 10 dagar kvar innan jag måste lämna in logg boken.

Som sagt var, jag kommer att dö! För det är ju inte bara den här saken jag måste göra. Utan vi håller ju på att sätta upp en pjäs också, som vi inte alls har kommit långt med och som ska visas om 1 vecka.
Sen har vi presentation på onsdag om Annie Oakley. Som tur var så blev jag klar med den igår, så det är lugnt. Men jag måste ju ändå gå på möterna innan redovisningen så att hela gruppen är på samma plan.
Där försvinner 2 hela timmar!
Men men jag ar tänkt såhär: Jag gör bara så mycket som jag behöver så att jag klarar av kursen.
För jag vill inte vara död innan julen ens har börjat. Det skulle ju vara katastrof!


Bästa med att ha en presentation i en teatergrupp?
Man får plus poäng av att bara klä ut sig
till personen man berättar om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0