Tvätta = Vuxen?

Tvätta kom jag på för en stund sen att jag måste göra. Dock så vet jag inte om jag kommer att få bort gräsfläckarna från den vita kjolen som jag tänkte ha på nyår.
Ja ni läste rätt, gräs. Var ju så att sist jag hade denna kjol var i augusti, då det var grönt och varmt ute. Nu är det ju underbart vitt och vackert istället.
Men varifall så måste jag ha trott att den var ren när jag slängde in den på hyllan i garderoben igen. Kanske var så också att lilla Emma inte var så nykter när detta skedde.

Men men, jag tänkte varifall att klorin måste ju få bort fläckarna. Jo tack nu stinker det badhus i källaren och om mina händer. Haha, nästan som det var för cirka 3-4 år sedan. . .
Då man fortfarande tränade som en tok. Tror nog att jag måste gå med i någon bättre idrottsklubb än surfklubben nästa år. Klarar inte riktigt av det här med att inte träna något alls.

Varifall så hoppas jag att kjolen nu inte blir missfärgad, för vad ska jag då ha på mig på nyår?! Jag menar bara att bestämma sig för denna outfit tog ju 1 vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0