Sad times

Håller just nu på att packa. Kan inte beskriva hur jobbigt det känns, så mycket har hänt de senaste dagarna som har gjort att imorn kommer att bli en ledsam dag att lämna Uni för att vara hemma i en månad.

Underkänt på 2 essäer för att sen få 69% på presentationen vilket gör att jag får över 50% i slutbetyg i den kursen. Sen så är det hur mycket drama som helst angående hus nästa år vilket har gjort att Pippa inte ens sa hejdå igår när hon åkte hem.
Utgång igår för att fira Dan som fyllde 21, som resulterade i ännu mera drama och så nu. När jag går upp till Nikki's rum för att ge henne ett julkort så säger hon att hon kanske inte kommer tillbaka nästa år.
Att hon ska söka till en teaterskola istället. För att hon inte vill plugga på Uni.

Varför ska det vara så ledsamt att åka imorgon? Klockan 12 åker jag och Katie till flygplatsen och där efter skills vi åt, en åker till Sverige den andra till Skottland.

Men men, dags att packa. Jag längtar ju faktiskt att få komma hem och träffa alla igen. Att få krypa upp i soffan med en kopp te och gosa med katterna. För att sen träffa vilddjuret Kollis, myspys Louise, älskade Ida och många fler.
Japp jag kommer att ha fullt upp. För att inte tala om alla lussekatter jag kommer att baka. . .och äta!

Kommentarer
Postat av: Louise

:') :'D <3



För att inte tala om lussebullarna! <3 <3 :D :D

2009-12-10 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0