Planering kallas det ja!

Hur många är det inte nu som har frågat vad man ska göra på nyår. Jag vet inte riktigt, det lutar mot ett håll men sen vet man ju aldrig vad som händer.
Jag vet nog vad jag ska ha på mig, om jag kan hitta ett bälte som passar. Annars vet jag knappt något om vad jag ska göra denna natt hela jorden firar.

Men ni som känner vet ju att jag inte är den bästa när det kommer till planering. Jag försöker men oftast blir det bara skit i planeringen men perfect resultat.
För det är ju så, det blir alltid bra i slutändan vilket är lite konstigt eftersom det oftast blir så att jag inte alls gör som jag hade tänkt.
Lite så som min livsfilosofi faktiskt, haha. Ta livet som det kommer, gör det du känner för att göra så blir det bäst.

Jag menar det kan ju inte bli sämre än förra årets nyår, eller året innan det. Nykter ute i skogen, utegångsförbud.
Haha, nej detta nyår kommer allt att bli mycket bättre. Vart jag än väljer att åka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0