Nu är det jul igen

Idag tro det eller ej så blev jag väckt av mamma som kom in och sa att farfar hade ringt och frågat om jag var vaken.
Farfar och jag skulle nämligen ut och åka skoter. Fan vad längesen det var man gjorde det och hur kul är det inte?!
Det roligaste var väl farfars kommentar att jag körde så fort att han blev rädd och började frysa, haha. Man ska inte låta mig köra om man inte vill att det ska gå fort. Jag menar skotrar är väl till för att åka fort med, eller?

När vi kom tillbaka var det hur skönt som helst att vara ute, så jag gick med vatten till hästarna och bestämde mig för att dekorera lite inne i stallet.
Lite röda julgranskulor, glitter och granris. Mer behöver man inte för att få en härlig julkänsla!

Efter en Harry Potter film är det nu dags att fortsätta med min essä. Den går sakta men säkert framåt!


Kanske inte var riktigt såhär galen men
inte skulle det väl skada att testa att vara lite mer galen
på skotern ibland. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0