M&M

Små hjärtan av choklad skulle jag kunna kalla dem. Har ännu inte fått tillbaka min självkänsla riktig. Sen så har man gått oh blivit sjuk också.
Så har fyllt två papperskorgar med näsdukar och inte lämnat rummet på ett tag. Vilket mina damer och herrar har resulterat i att Emma snart har gjort klart sin logg bok! Är på vecka 7 nu, vilket betyder att jag bara har 3 veckor kvar att skriva, detta är ett mirakel.
Nu hoppas vi bara på att den är bra nog. Inlämningen sker på tisdag och efter det så ska jag bara slappna av och ha kul de sista dagarna. Tror jag behöver det.


Kommentarer
Postat av: Louise

Du klarar det Emma, du är helt fantastisk!

2009-12-07 @ 14:14:38
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0