Lussekatter

Igår var det julbak så det stod härliga till! 100 lussekatter och jag tror att vi åt minst 40 igår. Men det är så det ska vara. Jag bakar och allt äts upp, dock så är jag nog den som äter mest lussekatter här i familjen. Skulle kunna äta det till frukost, lunch och middag.

Var över till Avesta en snabb sväng med mamma igår också och träffade världens roligaste Stina, som inte längre är så blond som jag minns henne.
Varifall så tänkte jag att jag tar en till sväng över till Avesta snart, ska bara få i ordning på alla arbeten som jag måste göra innan jag kan börja åka iväg på alla dessa äventyr.
Måste ju ner till Vänersborg också och träffa Ida, gammelmormor, kusinerna, mormor och morfar, moster, morbor. Ah ni fattar, halva släkten helt enkelt.

Nej nu tror jag att jag ska ta en lussekatt och fortsätta kolla på filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0