Lugnt och stilla? Inte i mitt liv. . .

Yes I did it! Kjolen blev vit igen, måste ju säga att jag är ganska stolt över mig själv som faktiskt fick bort dessa fläckar. Känns ju nästan som om man skulle kunna klara av vad som helst nu, haha.

En sak dock som jag inte klarar av är min granne. Han ska alltid ut och smälla smällare och fyrverkerier några dagar innan alla andra gör det. Jag blir tokig på honom snart, går det inte att få en lugn stund här ute på landet?!
För jag bor ju mitt ute i ingenstans (känns det som ibland) och då ska det väl ändå kunna vara lite lugnt och stilla tycker man.

Men men, dags att åter planera vad man ska ha på sig och frisyr m.m med lilla MandyPandy på ansiktsboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0