Hatar din närvaro!

Jag tror att jag dör, det finns en person som gör att det blir svårare att vara här i Sverige. Vet inte hur mycket jag längtar tillbaka till England nu när detta händer.
Denna person gör mig äcklad och får mig att känna mig liten och svag. Jag känner mig kränkt, visst det är ett hårt ord att använda. Ett ord som i dagens samhälle används på ett felaktigt sätt. Men det är vad jag känner mig, jag känner mig kränkt av en viss persons handlingar. Handlingar som en normal person inte skulle göra.
Vad tänker man med när man gör något sådant?!
Inte kan man ha mycket uppe i sitt huvud när man gör något liknande som denna person har gjort.

Du är bara rent av äcklig! Jag hatar att vara i din närhet och jag kommer att se till så att du aldrig mer gör något liknande mot mig igen. Om jag ens kommer att träffa dig igen!

Kommentarer
Postat av: Louise

Darling! Vi måste ses innan du åker!



<3

2009-12-28 @ 15:14:49
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0