Genrep!

Varför ska jag alltid bli sjuk i slutet av alla terminer?! Sitter just nu och hostar halvt ihjäl mig vid mitt skrivbord och försöker göra klart denna förbaskade logg bok. Det värsta är att vecka 5 så har lilla Emma tänkt att detta kommer jag ihåg lätt och därför inte skrivit ner så mycket anteckningar.
Nu är det så att lilla Emma inte alls kommer ihåg vad vi gjorde under de olika övningarna. Ibland alltså!
Listan över nyårslöften bara växer och växer.

Dags att lyssna på lite julmusik så att läpparna formas till ett leende, för klockan 3 börjar genrepet och vi kör till 8 ikväll. Ja, jag kommer att dö!


Nästa år ska vi verkligen åka skridskor i London!!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Du och jag ska åka skridskor i London! <3

2009-12-04 @ 14:37:21
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0