Doktor Emma?

Varför kommer alla till mig när de har problem? Som om jag skulle veta allt om allt.
Förstår mig inte riktigt på detta. James (världens roligaste) satt bredvid mig idag under CT lektionen (som tro det eller ej var hur bra som hellst, förstår inte riktigt vad som har hänt) hade lite tjejproblem.
Som han tydligen trodde att jag skulle kunna hjälpa honom med.
Btw, nu vet vi alla att James inte är bög. Har varit en fråga på allas läppar ganska länge nu.
Varifall så var det ett ganska enkelt senarium så jag kunde lätt hjälpa honom med det. Det jag inte visste var att stalker tjejen var Celine!!!!
Shit den där tjejen håller på med allt och alla verkar det som, och hon är inte direkt en skönhet heller. Stackars James!
Får se hur det gick med snacket som de hade efter lektionen. James är ju nämligen min trogna kompanjon i den andra CT lektionen. Där vi båda glömmer att läsa allt inför lektionen och inte fattar vad läraren säger. Helt perfekt att jobba tillsammans med någon som vet lika mycket som en själv. 
Varifall så får jag troligtvis höra skvaller om hur stalker-celine tog det hela när han dissade henne. Hihi, detta kommer att bli en väääldigt intressant lektion!

Nu kanske ni tänker, varför skriver hon att alla kommer till henne med problem när hon bara skriver James. Varför jag säger så är för att så är fallet. William, som jag då hade träffat 2 gånger, började prata med mig om familjeproblem helt plötsligt en dag. Blev lite chockad men tydligen, som Sammy säger så är jag en person som är lätt att prata med och som oftast har svar på saker som andra inte verkar fatta vad man menar.

Det konstigaste är hur jag, enligt de jag ger råden till, kan ge råd om relationer och killar. När jag själv är sämst när det kommer till den avdelningen.


Kommentarer
Postat av: Louise

Och så har du en bild på dig själv när du är doktor också!

Du måste ha bilder på dig själv för varje tillfälle! ;D :D

2009-12-03 @ 17:54:40
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0