Annie Oakley

Har kommit tillbaka från min presentation, vilket gick bra. Tror nog att det varifall är en andra klass (+60%) vilket är bra. Skulle dock ha fått tillbaka min analys idag också, men hon som jobbar på kontoret var sjuk idag och de andra håller på att fixa med alla auditions som hålls idag.
Det är nämligen dags för nästa års elever att komma hit och visa vad de går för.
Måste ju ha varit en syn för dem när jag kom gåendes tillbaka från min lektion, fortfarande iklädd min outfit. Jag orkade bara inte byta om igen. Så jag gick igenom hela campus med min cowgirl outfit. Lovely!

På vägen mötte jag en av världens största idioter. Har inte skrivit om honom här förut men han har gjort så att mycket tid har gått åt till att trösta Sammy. För idioter som inte fattar hur underbara flickvänner de har är en big fucking twat.
Varifall så skulle han hit idag på audition och naturligtvis möter jag honom precis när jag har gått över bron från teatern. Tydligen hade han tänkt efter lite oh faktiskt sagt till Sammy att han nog kan träffa henne nu när han är här på skolan hela dagen.
Nog?! Idiot, tur att man inte klarar av att vara i ett förhållande. Ibland är killar bara för mycket.

På tal om killar så mötte jag även Jay och Dan innan jag äntligen hade nått mitt slutliga mål. Mitt rum.
Jay, som tydligen tror att jag är en snö-älva som kan göra så att det börjar snöa här i England innan jag åker hem, tyckte att outfiten var passande och att jag nog kommer att få ett högt betyg.
Tack Jay.
Dan däremot skrattade nästan ihjäl sig när han såg mig. Eller först var det som om han var i chocktillstånd för att sen gå vidare i skratt. Han tyckte dock att peruken gjorde mig mer svensk och att jag faktiskt passade väldigt bra i den frisyren.
Jaha, så man skulle kanske inte ha klippt av håret då.
Fast i och för sig så är det där Dan i ett nötskal och to be fare, jag sa ju faktiskt till honom för nån helg sedan:
You are too good-looking to be straight!
Så han kanske hade rätt att säga att jag såg mer svensk ut i en outfit som är näst intill too slutty.

Nu är det varifall dags att fortsätta med min logg bok, sen har vi genrep för pjäsen som vi ska sätta upp på måndag. Shit, allt går så fort nu!!!



Så mera svensk för att klä sig såhär?





Kommentarer
Postat av: Louise

Det skulle jag inte vilja påstå :)



Du är en underbar människa! Räcker inte det? :) <3

eller måste man vara "sitt land" också? ^^p :*

2009-12-02 @ 21:51:01
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0