1 Dec!

Idag är det första december, kan ni fatta?! Detta är helt sjukt, tiden bara flyger iväg. Jag åker alltså hem om 10 dagar, 10 dagar!
Något mer som är helt underbart är att den första frosten har kommit till Royal Holloway. Hur passande är inte det. Nu är det dags för julmusik och tomteluvor, älskade jul är här!
Hur sjukt är det inte att igår kändes det inte alls som om vi snart åker hem men idag så känns det i hela kroppen. Saknar er alla, och jäklar vad jag kommer att sakna alla här! Jag kommer att bli Unisjuk, haha.

Nej jag vet inte hur jag ska förklara den känslan som jag har nu alltså. Den är helt underbar!


Jack Frost is here!


Kommentarer
Postat av: Louise

Det är typ första frosten här också idag, eller i alla fall första riktigt underbara väder på flera veckor om inte månader, frost, kallt och sol! Det är helt underbart! Jag mår också väldigt bra idag trots att jag börjar tycka att julen är överskattad!



Puss på dig!

2009-12-01 @ 13:24:30
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0