Nervous? Me?! No!

Min dator har lagts om under helgen, så någon vidare uppdatering har det inte kunnat bli. Fredagen fylldes med nöje och skratt.
Kommer verkligen sakna er alla!

Har ni någonsin hört någon säga att när man väl slappnar av så flyger sjukdomarna på en. Det är precis vad som har hänt mig var i fall. Jag som nästan aldrig är sjuk ligger nu i soffan och dör av värmeslag för att i nästa sekund frysa ihjäl. Jag hatar verkligen att ha feber.

Fick förresten mitt schema idag, och det verkar som om jag är ledig varje fredag under höst terminen. Jippi på den säger jag bara. Men sen läste jag att vi kommer att ha 4 uppsättningar varje termin. Vilket betyder att dessa lediga timmar troligtvis inte kommer att vara så lediga. Men jag kan ju säga att dessa papper som kom med posten idag, som jag trodde skulle göra mig ännu mer nervös, faktiskt lugnade mina nerver. Känns som om det kommer att bli riktigt bra där borta. Det enda jag vill veta nu är vem jag ska dela rum med. Jag hoppas verkligen att det inte blir något psyco freak. Kommer att vara svårt att bo med någon som skulle vara värre än mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla så att du inte har fått svininfluensan! puss kuzze

2009-09-02 @ 23:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0